Red Mallory

Hej  Bloggen:)

Red ju Mallory i går:D
Först tog jag in henne och borsta och sadla och tränsa allt gick  bra,

När jag skulle hoppa upp var hon lite orolig men det gick bra:)
sedan red jag henne i ungefär 55 min och  hon var lungn och snäll:)

jag skritta och trava det var lite halt i ridhagen så ville inte gallopera skulle inte gjort det endå
för  hon har ju varit galoppör:O

Men hon var så himmla underbar att rida så det går inte att beskriva :')

Men Galliano Är licka bra :')  saknar han<3

I kväll blire hund klubb:D

men nu ska jag vara med Emma  Hare bra  puss hej<3



Kommentarer
Postat av: jemina ♥

söt hund :)<3

2010-09-13 @ 21:12:48
URL: http://uunbelievable.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0