Mallory

Hej Bloggen :)

var till stallet i dah red på Mallory  det är nog världens  underbaraste häst!!
Först red jag lite i ridhagen var så blött så red inte där så länge så jag red ut
och det jick jätte bra!
Vi galloperade (rejsa kontrolerat  elle vad man ska säga :'))
Sedan skulle jag skritta av henne då gick vi för bi  några kossor  och dom var skit läskiga då tog mamma tag i henne  för vi fick inte för bi henne då typ skutta hon lite med frambenen typ 20 cm meter mamma sa att  det var 40 men det kändes inte högt
men hon gör allt så snällt och försigtigt och hon hoppa till  i galoppen så jag tappa balansen lite ba lite  då gick hon försiktigt över till trav  Det är Den bästa hästa jag ridit på :')  saknar henne redan :(<3

men nu ska jag dra puss hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0