Pollen är BÄST!!!!

Tjaa Tjaa Bloggen!

Jag har inte skrivit vad som hänt på ett tag så jag skriver dag för dag  om hur det gick med ridningen!!<3

Tisdag: På tisdagar så slutar jag ju sent, så va i stallet halv 7.
Så då var det ju så mörkt då ar det ingen ideea att  rida "ordentligt" asså med sadel och värkligen jobba henne
Så  jag skritta och trava lite barbacka i stället, Diva är ju för mysig!!


Onsdag:  Då var det elevens val, men jag hitta tyverr ingen sjus..
Så jag var hemma och red i stället :D
Då red jag lite längre och jobba henne mer.
och då pröva vi att ha hunden löst när jag red eftersom mamma var ju endå med (det är hon alltid, gillar inte att rida skällv.) och Oona sprang som en tok haha  och rejsa och hoppa övar stockar och allt möjligt och då skritta jag för att se hur det funka, det funka skit bra! och om on gick några meter framför diva då trava diva typ 1 steg för då sprang Oona och alla fyra (jag, Mamma, Oona och Diva<3).   Och sedan var  det hem äta åka att köpa häst mat med Sarah :D
och så skulle jag leta efter ett lila shabrak (stavning)  hitta ett på bidermans men det var väll kanske lite vär dyrt heheh det kosta 599:- :O<3

Torsdag (idag):
I dag så var jag i skolan kortare dag i dah :D 
men jag orkade inte riktigt ordentligt, och då hadde jag köpt en repgrimma och ledrep.
men då pröva jag repgrimman med storlek cob,  me nej då den passa inte :(
Så fick låna en med stoelek full på :)
Så då red jag barbacka med reprimma och halsring   och det gick skit bra :D<3

PussPuss Tova<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

bara för att man rider i repgrimma & sånt är det inte Horsemanship. Jag tycker synd om din häst som har en så orutinerad och dålig ägare..

2010-12-13 @ 12:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0