Hämtat min Diva

hej Bloggen!

Nu sitter jag här med Emma Pub ;)

Jag har Ju hämtat Pollen i dah:)
Det gick super när jag red och allt och jag hoppa 65-75cm

och jag lasta och det gick bra men sedan när vi skulle åka så var det så fullt i transporten så vi var tvungnaa att åka smalt i stället för brett.
men det tyckte inte Diva om för vi åkte en bit och hon sparka massor och så stanna vi och hon vart lungnare
men så åkte vi i gen och hela transporten gunga :(
Det var jätte läskigt så vi stanna vid ica, Vi gick in och köpte lite och äta och då stog hon så fint
Men så fort vi skulle åka så sparka hon och tänkte lägga sig ner och hon skaka så vi lasta ur
mitt på ica och så fick jag gå med henne och Sarah bredda transporten, Sedan så stog hon lungt och fint
från julita och till ärla :)

Sedan var hon hur mysig som helst i stallet :D<3

PussPuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0