Diva<3

hej bloggen!

I går så sov Emma hoss mig :D 
så vi var i stallet jätte länge från 8 till 12 då var vi tvungna att gå hem och äta frukost i gen haha :P
Vi var där kl 8 för då skulle vi släppa i hopp dom, Det gick jätte bra!!!
Dom fick mat i hagen innan dom gick ut så presis (hästen hon går med)  och Diva dom stälde sig och åt ur samma
Hö hög  så det gick super, Dom är jätte snälla mot varan :)

Och så redj jag en liten sväng i går, Jag hade tänkt att jag ba skulle gå ut och gå med henne och rida på vägen hem men hon var så lungn så jag  hoppa upp  och skritta trava och galoppera.
Det gick jätte bra :D

Jag älskar henne super mkt!!

KramKram



Kommentarer
Postat av: linn karlsson& mollie samuelsson

fin blogg (:

2010-11-15 @ 20:51:55
URL: http://varanriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0