massor av kul i dah<3

Hej Bloggen!

I dah har jag varit på hundutställning i stan :D
det var kul och se, sedan åkte jag och mamma till stallet gick super med hästen i dah...
bet började med att hästarna inte stod i hagen så gick till jans trädgår och där såg jag my
så gick och hätade galliano han gick lös bakom mig och kom upp bredvid mig (A) 
sedan så borsta jag lite och så tränsa jag han och gick ned till rid hagen,
red barbacka och lite i halsring och utan huvudlag och halsring och ba två spön så jag kunde styra lättare,
det gick super han gick i form och allt var skit bra och fick han att kröka fint på nacken utan at knappt ta i tyglarna...
Och sedan vare hund klubb gick super det med.  Var en toppen dag i dah:D

men i morron börjar  vi skolan ska bli kul hahah lite närvös, Det går nog bra sedan blire att dra till stan med Bästa Emma!!

men Ska dra och äta nu hare bra syns i morron!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0