Lektion i dag:D

Hej bloggen!

i dag ska jag rida lektion med Dennise :D
I går ringde jag runt en massa för att se om jag fick låna
ridbanan  och det fick jag för den hör gången,
Det ska bli kul att se hur Galliano reagerar på nytt ställe och allt...
Först så ska jag åka till stallet och borsta och så sedan så ska åker jag gå med galliano till Sarah
för ska låna hennes transport, Hon ska hjälpa mig och lasta om pollen vägrar att gå in i transporten :)
sedan åker vii så lasstar jag av i Örsta går lite med han och salar och tränsar han så rider jag lite på banan
och så sedan kommer Dennise och har lektion med mig se hur det går bra:D
Hon ville se hur galoppen fungerar .
Det ska bli sjukt kul och Jag älskar galliano och litar på han till 100% att han gör sitt bästa i dah:D<3
men ska inte göra något mera i dag:(

men skriver i kväll hur det gick ska be någon fota vill se hur han går xD

men hare bra allihoppa:P<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0